Wilma – een leven geleden. Een nieuw boek van Hugo Verkley

Twee jaar geleden berichtten wij op onze website (https://stichtingomduw.wordpress.com/2014/10/30/straatgeheimen/ ) over het boek Straatgeheimen van schrijver/journalist Hugo Verkley met boeiende en indringende portretten in woord en beeld van Utrechtse daklozen.
Begin december verschijnt een nieuw boek van Hugo over één van de personen uit Straatgeheimen: Wilma, een dakloze vrouw met een heel heftig verleden van misbruik en drugsgebruik. Nu is ze al jaren clean, maar nog altijd dakloos en werkzaam in de prostitutie. Naast een beschrijving van haar leven, doet het boek ook verslag van een zoektocht van Wilma en Hugo naar haar onbekende moeder.

Hugo wil graag weten wie belangstelling heeft om zijn nieuwe boek vooraf te bestellen, zodat hij voor een korting kan zorgen. Geïnteresseerden kunnen hun bestelling rechtstreeks melden aan Hugo zelf, via zijn e-mailadres: hugoverkley (apenstaartje tussenvoegen) hotmail.com